Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

pondělí 15. srpna 2022

Family Tree Builder 8.0 drobná doplnění a opravy na verzi 8.0.0.8636

            Na úvod upozorňuji, že neovlivním co mě mě MyHeritage nabídne na stažení a vám ne, mám OS Windows  Home Verze 21H2 (build operačního systému 1904.1889) (64bit). Proč to tak je mě nepište, ale obraťte se na MyHeritage. 

Já každý den kontroluji níže uvedenou adresu na které si můžeme update programu stáhnout, program mě nehlásí novou verzi, ale na stránce je uveřejněna, to je vše co k tomu mohu dodat.

     Asi drobná chybička se vloudila a tak opět vyšly drobné opravy u Family Tree Builder, předchozí verze: 8. 0. 0. 8633, nová verze: 8. 0 . 0. 8636  >>>



Pokud to potřebujete můžete nainstalovat, pokud nezlobí snad ani není potřeba.
S otázkami na toto téma si zajděte na počítačový kurz. 
Já jen informuji o nových verzích, nejsem počítačová poradna.

Žádné komentáře:

Okomentovat